Tuesday 10 April 2012


Long Distance Relationship... Why?????!!$@#%$



 Jadi kesimpulannya, pada saya la kan saya tak kesah..macam Aiman bilang Aiman tak Kesah... risiko tetap risiko, dekat @ jauh tu semua bergantung pada hati masing².. biarlah kita bercinta sebelah umah tp klu bukan dia jodoh kita nah nda juga bole..kan..kan.. Doa, Usaha, Sabar, Setia, Percaya, Cinta, Rindu, Suka, Sayang, Suka Duka bersama.. apa lagi semualah bha..semua itu mesti siap sedia ada ( walaupon saya terkurang salah satu dr semua tu ) well, tak smua sempurna kan..Jgn risau lalui jer hidup klu bilang barat barat la..klu selatan selatan la..Janji Cinta berlandaskan Ajaran Islam..kekekekeke...mcm utazah suda..wateva, Janji hidup masing²  suda pandai pikir bilang Nabil Lu Pikir la sendiri...



Hati saya Dunia saya segalanya saya.. macam kamu juga kan mesti kamu bilang begini Suka Hati Saya la Bha..kan..kan.. kamu pon pernah ckp begitu kan.. Jauh @ Dekat terima seadaanya semoga itulah yg terbaik untuk KITA ;-))

Salam Sayang untuk semua -->  RARA... daaaaaaa

2 comments:

  1. i like percintaan jarak jauh! my hubs and i pun bercinta jarak jauh. tapi tidak jauh macam cintamu. sdkn-kk sahaja ;)

    ReplyDelete
  2. hahahaha... tu dekat jak dear jalan darat pon sampai ... :)

    ReplyDelete